Hogyan lehet "élni" egy gyermek elvesztése után?

Hogyan lehet "élni" egy gyermek elvesztése után?

Mintha ő lett volna...

2022. január 14. - Édes Anya

Tegnap  egy bevásárlóközpontban egy asztalnál ülő fiatal fiú épp felnézett és rámmosolygott. Ismerős tekintet, divatos haj, huncut okos szem, dupla gödröcske az arcon... egy pillanatra mintha "Géniuszt" láttam volna. Megremegett a lábam és kába merev tekintetem rajta felejtettem. Akkor ismét elmosolyodott. A mellette ülő édesanyjából jöttem rá, hogy csoda nincs... ő a fiam egyik általános iskolai cimborája. A pillanatnyi lebegést azonnal a kút mélysége váltotta fel. A milyen lenne, hogyan nézne ki most? A megcsalt ígéret, amit már nem lehet beváltani. És közben mentem a boltba Miso pastát venni, hogy megfőzzem az egyik kedvenc levesét. A targédiát követő időkben a csodák vagy kevéssé valószínű események sokaságának bekövetkeztében bíztam. Szeretem a fantasztikus filmeket, hát simán belefért, hogy valami szuperhős csettint és visszaforog az idő. Vagy hogy Idegenekkel találkozom, akik a nyakamban hordott hajtincséből és az agyamban tárolt emlékekből újraalkotják őt nekem. Vagy ha van Isten, akkor rájön, hogy hibázott.

Annyira vágyom a hangjára, az illatára, a nevetésére, a bőre simaságára, az ölelésére. RÁ Ezt nem pótolhatja semmi. Csak becsaphatom magam. Hiszen az agyunk nem tesz különbséget a között amit lát és aközött amire emlékszik. Becsukom a szemem, fekszem és visszaidézek egy kellemes emléket, minta félórája történt volna... ez néha segít.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermeketgyaszolni.blog.hu/api/trackback/id/tr4116812878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása