Hogyan lehet "élni" egy gyermek elvesztése után?

Hogyan lehet "élni" egy gyermek elvesztése után?

Az unokatestvér szalagavatója

2022. január 26. - Édes Anya

A nővérem elhívott a szalagavatóra. Elég kritikus és mivel a ballagási fotózás nem sikerült valami jól, rám bízta az esemény megörökítését. A szakmai múltamra való tekintettel. Persze, egy unokaöccs ballagására az embert amúgy is meghívnák, de így külön apropót nyert az esemény. Elmentem és a lányomat is magammal vittem, akinek az egész - számára jogosan - unalmasnak tűnő rendezvény legjobb része az volt, amikor a fiatalok Billy Eilish zenéjére keringőztek.

Én fotós bőrbe bújtam és a rendezvény végéig a legjobb szögeket keresve készítettem a képeket. Aztán jött a #sokk.

A keringő után minden végzős megtáncoltatta a rokonságot. Itt még készítettem néhány képet, majd leültem. És akkor már nem csak néztem, hanem láttam is. A nővérem keringőzött a szép szál, kedves nagyfiával. Amit én már nem tehetek majd meg. Pedig Géniusz lenőtt engem és elképesztően jóképű és jó mozgású fiúvá vált. Minden anya álma és büszkesége. A jövő a remény. És elkezdtek ömleni a könnyeim. Nem készültem fel, de azt hiszem, erre nem is lehet felkészülni. A jövő Vele kapcsolatban fájdalmat, hiányt, veszteséget tartogat, ami bármikor elboríthat.

Bocsánatot kértem és elköszöntem olyan gyorsan, ahogy csak lehet. Hiszen nekik ez egy fantasztikus, örömteli esemény volt! Nincs jogom, hogy elkedvetlenítsem őket. Ugye?

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermeketgyaszolni.blog.hu/api/trackback/id/tr6916824704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása